Tuesday 17 May 2011

Kongsi Sedap ke?

Lu langsi lu mati.
Lu tak sedap lu kena maki.
Lagi ape lagi lu yang boleh di lu kan.
Lu tambahlah sendiri

Aku baru je tengok filem KONGSI. Nak tulis review memang tak reti. Jadi aku kata saje eh.

Ape Kata

Plot cerita memang kurang.
Takde moment atau scene yang dapat membuat aku teringat cerita ni.
Lawak memang terbaik walaupun typical comedy tapi ok la kot.
Ending cerita agak tak best.
Seyes aku dah pikir akan ada sambungan cerita ni.
Tup-tup habis camtu.
Aku sendiri meletakkan Temulak lakonan Shazzy Sam sebagai hero dalam cerita ni.
Sekali dia tertangkap dengan scene yang terlalu simple. Oh my...
Habis je cerita aku terpikir sendiri.
Ni cerita genre apa yang aku tengok.
Lawak? Action? Cinta?
Satu pun aku tak pasti.
Lagi satu jangan terkejut muka pelakon rata-rata adalah filem Adnan Sempit.
Al maklum bawah satu naungan yang sama.
Tapi nak tengok polis Malaysia jahanamkan kereta Waja baik korang tengok cerita ni. Hahaha
Alamak komen aku banyak negatif je.
Tapi korang tengoklah eh.
Ni pendapat peribadi aku.
Kalau korang rasa best share kat ruang komen tu.

Jadi pesan aku kat korang semua.

Kalau nak tengok set mind ini cerita buatan Malaysia.
Ni filem lakonan Shazzy. Mesti comedy punya kan.
Tu jela aku nak habaq.

Lain-lain hangpa semua kata di ruang komen ya!

1 comment:

  1. sokong entry kamu
    action n comedy dia leh tahan best
    tapi jalan n plot cerita kelam kabut

    Review Filem Kongsi

    ReplyDelete